Ať už chcete navázat lepší vztah s obchodním partnerem nebo koncovým zákazníkem, skvělým prostředkem jsou reklamní předměty. Dokonce i ty drobné podle průzkumů jednoznačně potěší, budou dlouhodobě připomínat váš brand, a navíc vám dál budou dělat reklamu.
Reklamní předměty lidé milují
Podle výzkumů přes 80 procent respondentů reklamní předměty vítá a přijímá s povděkem. A je jedno, zda jde o hodnotnější dar pro obchodního partnera, nebo drobnost, kterou dostane zákazník či dokonce jen potenciální zákazník na veletrhu či prezentační akci. Být obdarováván je prostě příjemné, byť jde i o drobnost.
Lidé si brand pamatují
Zatímco běžně na ulici, v médiích a na internetu lidé reklamy a loga již masivně filtrují a nevnímají, u dárkových předmětů, které mají doma, si značku pamatují. Podle výzkumů dokonce i po dvou letech od získání daru jsou obdarovaní schopni si vybavit značku, která na předmětu je, podobně jako příležitost, při které předmět dostali.
Reklamní předměty tvoří mikroinfluencery
Pokud někoho obdarujete vhodným reklamním předmětem, který bude hojně využívat, vytvořili jste si vlastně svého předního mikroinfluencera. Spokojený majitel minimálně mezi svými blízkými bude prezentovat vaši značku prostřednictvím daného reklamního předmětu a pokud bude předmět kvalitní, jednoznačně spojí kvalitu i s vaší značkou.
Předměty lákají k uzavření obchodu
Ať už jste se snažili pomocí reklamního předmětu získat nového zákazníka, uzavřít nový obchod nebo jen vybídnout stávající klienty k nějaké akci, zvolili jste správnou strategii. Reklamní předměty totiž statisticky prokazatelně zvyšují zájem o uzavření obchodu, nákup zboží či služeb.
Levná a cílená forma reklamy
Pořízení reklamních předmětů může být i jen otázkou desítek korun, a navíc můžete nakoupit různé varianty pro různé cílové skupiny, což je velká výhoda oproti jiným formám reklamy. Navíc pomocí předmětů oslovujete potenciální klienty aktivněji a daleko adresněji, což je v mnoha případech mnohonásobně výhodnější.