Změn však vůbec není mnoho. Maska chladiče, která je ještě větší než jsou dva otvory na novém kupé s číselným označením 4 od BMW, má hranatější tvar. Po novém bude mít standardně LED přední světla, neboť jsou energeticky na tom lépe a o trošičku snižují emise CO2. Za příplatek budou ty složitější Matrix LED světla. Výraznější je změněn i nárazník s jinak tvarovanými orvory na krajích. Avšak toto vidno pouze při přímém srovnání s původní verzí.
Do nabídky automobilu přibudou nové barvy. Paleta se rozšíří o zelenou Apple, šedou Arrow, šedou Manhattan, modrou Navarra a modrou Turbo. Přitom zákazník může zvolit i dvoubarevnou kombinaci. Takže možností bude opravdu hodně. Podobný motiv jako je na předním nárazníku se dostal i na ten zadní. Auto tak působí agresivněji, což je rozdíl oproti elegantnímu zadnímu nárazníku před faceliftem.
Interiér je téměř stejný. Vlastně přístrojová deska, volant a také vše je na první pohled stejné. Druhý pohled předvede hranatější tvar hlavice řadicí páky a výdechy s jemně změněným designem středů. Audi však skončilo s Alcantarou, místo ní má podobně působící vlastní materiál, který nemusí nakupovat od původní fabriky. Ta měla problém s tím, že nestíhala vyrábět.

Audi i pro Q2 znovu nabídne Virtual Cockpit. Digitální displej před řidičem zobrazuje stejné informace jako dosud a je znovu za příplatek. Standardně jsou před řidičem ručičkové ukazatele. Z nových technologií nabídne Q2 adaptivní tempomat spolupracující s navigačním systémem a automatickou převodovkou. Tím pádem dokáže měnit rychlost is ohledem na profil zatáčky a také dokáže zpomalit do kruhového objezdu.
Základním motorem pro auto bude 1,5-litrový motor TFSI. Je z nové generace motorů a má vypínání dvou válců pro snížení spotřeby. Bude na výběr buď se šestistupňovým manuálem, nebo sedmistupňovým automatem. Výkon tohoto menšího motoru je 110 kW (150 k) a je dotupný pouze s pohonem přední nápravy. Automobilka doplní do nabídky ještě dva benzínové motory a dva naftové.